18 de gen. 2010

8 comentaris:

neus ha dit...

encara els hi queda prou tros... :)

bona setmana!

A.L.Zarapico ha dit...

Bé,no estic d´acord amb l´Elur, ja que si tots pensem aixi...Salutacions!


P.d.entenc que vol fer una sátira.

neus ha dit...

Home A.L. jo trobo que en Lluís és prou optimista, sempre he pensat que enlloc de desaparèixer lentament fotríem un pet com una aglà :)

Giant Power ha dit...

Carai...si em distrec em munteu una revolució ;-)
No tinc molta fe en que el planeta duri molt de temps...però s'ha de ser positiu...segur que vénen uns aliens de color taronja fluorescent a rescatar-nos cinc minuts abans de l'explosió final XD

A.L.Zarapico ha dit...

Jajajaj Lluis, millor no pensar d´aquesta manera y fer alguna cosa.Elur, bé habera que pasará.Salutacions per tots dos.:)

neus ha dit...

Taronges? però no eren verds els àliens??

Salut!

Giant Power ha dit...

Sostinc una teoria basada en fets reals que contempla la possibilitat de que en naranjito estès directament inspirat en un alien trobat a Nou Mèxic i conservat en formol a l'àrea 51

neus ha dit...

jajajajjajaja

doncs diria que no vas mal encaminat, no... alguna campana he sentit... em sembla, vaja.