27 d’oct. 2010

4 comentaris:

neus ha dit...

oh... i jo ara què en faig de la meva devoció ca pa Spiderman? ja mai mes serà el mateix, ja mai més me podrà agradar com abans... sort que encara em queda Batman. Superman no m'ha agradat mai, és tan burru!

Jordi ha dit...

Que està que es puja per les parets el Mas-de-lo-mismo?

Giant Power ha dit...

_Elur, Jo sóc més de Batman, Hulk, Silver Surfer, 4 fantàstics, Spawn...tot i que vaig començar de petit amb uns còmics d'en Superman que em va comprar l'avia i que encara conservo, tot i això considero que com a història la de l'Spiderman està molt ben lligada...i el pijama que porta mola.
A partir de demà pots oblidar l'Spider-Mas i tornar al autèntic sense problemes ;-)

_Hola Jordi!
En principi l'idea era perquè l'Spider-Mas s'enfilava per les enquestes ;-)

neus ha dit...

em sembla que em quedo amb en Batman, que no tingui súper-poders mola :P