9 de març 2010

Empordà on ice

5 comentaris:

neus ha dit...

oh! m'encanta!! :))

sargantana ha dit...

apa!! com ens ho em pasat eh!!
son como niños!!

boles de neu , per tu

Giant Power ha dit...

La neu és massa freda pel meu gust Elur...hauria d'estar entre el 20º, 21º graus.

De totes maneres per una vegada que cau per aquí aprofitem-la com nens

Merci Sargantana, boles de neu per tothom i capuccino després ;-)

A.L.Zarapico ha dit...

Bé ara vinc jo i ho xafo tot,la veritat es que us la regalo, ja que me vaig pasar un parell d´hores caminant sota el temporal(i no per gust), a part dels dies que em pasat sense electricitat...ufff no gràcies.Salutacions, per tots el que la han disfrutat.:)

Giant Power ha dit...

Ho sigui A.L. que res d'anar a esquiar a Baqueira per setmana santa, no? ;-)